latmaskens dag...

Publicerat: 2012-08-25 Kl: 16:58:03 | I kategori: Allmänt


Ja idag har vi inte gjort många knop! Fan vad dött det blir då............ Jag har då iaf varit ibäv och tränat i morse, men sen har det då varit ryggläge i soffan.. Var iväg en liten sväng till Fredells och kollade lite, hittade ett supersnyggt golv, sen en jättefin kran.... men det är ju mest bara för att kolla, planera och fixa. Har många ideér, men det kostar ju också! .. Tråkigt, tänk om man vore ekonomiskt oberoende! 
 
Ingen som kan slipa golv btw? ....
 
Fogrengöring och färg fick iaf följa med hem och nu ska det bli fint i badrummet, fräscha upp lite! Sen har ja fortfarande mitt projekt ute på altanen som ska målas en vända till,.. men det finns ingen ork, absolut ingen alls... Men ikväll ska ja ta det lugnt, fortsätta ligga på rygg och kanske uträtta några praktiska saker här hemma, mer än så blir det nog inte.. Kanske fixa en design åt en barnspis som jag vill ha i Li´s rum..
Pappa har sagt att han kan bygga,.. Men frågan är bara när?
 
Jag: -När ska du bygga spisen till Li då?
Anton: -Ja men inte på en helg förstår du väl?
Jag: -Men när tänkte du bygga den då?
Anton: -......
 
Pappa jag vill ha en leksaks spis....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0