Julpanik!

Publicerat: 2012-12-19 Kl: 21:00:32 | I kategori: Allmänt


Ja... det är precis vad jag har! Vi trodde vi var klara med alla våra klappar! Men efter att beställningar som gjorts via nätet inte behagar dyka upp sitter vi lite i klistret... Varorna levererades från företaget, i dett fall smartphoto, redan 2 dagar efter min beställning vilket var den 6/12... när jag ringde i förrgår så förklarade man att de tyvärr måste vara borta i posten. De erbjöd sig att göra om alla våra produkter, men sa att de tyvärr inte skulle hinna levereras innan jul. Vilket då är helt försent. Vi hade bland annat gjort superfina julkort och verkligen ansträngt oss för att få dem, samt varit ute i god tid! Är så himla ledsen! :,( Fan så tråkigt! .....
 
På företaget sa de att de beklagade så himla mkt och att jag självklart skulle få pengarna tillbaka, men just nu är det inte så mkt till tröst! Hela känslan är förstörd och klapparna till släkten är på villovägar... Vad gör man nu? Personen på SmartPhoto sa att ibland har paket dykt upp ett par veckor senare, men OM det inte gör det då? Så nu står jag lite i valet och kvalet om jag ska beställa nya, eller ha is i magen så får våra kära släktingar försenade julklappar, vilket de får ändå! Eftersom inget företag hinner fixa i ordning nya produker på så kort tid.... Usch så ledsen jag är! Inte alls roligt! .... Att vi dessutom får pengarna tillbaka först om 2-3 veckor....
Bara det är ju sorgligt! .... 
 
....God Jul alla! ....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen
Kan du inte ge nära o kära egengjorda "presentkort" den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge...att julklappen kommer inom kort.med nån fin text eller rim på. Nu när ni ändå har ordnat till det så fint för alla...tror inte någon misstycker.
Jag tycker du ska låta företaget göra om allt för ni hade ju ändå en bra tanke och att behöva tänka ut nåt nytt nu, kanske ändå inte känns lika bra.
Hoppas ni hittar en bra lösning.
Kramis

Svar: Tack fina du för idén! Det är ju verkligen toppen! Att man lixom gör ett fint presentkort istället! Frågan är bara hur jag ska hinna scrappa ihop det! :) Jag väntar lite med is i magen dessa dagar, så jag inte står där med en dubbel uppsättning ifall de är så att de faktiskt kommer fram, om de ändå får vänta lite på sina julklappar kan de lika gärna vänta lite till. Tack för dina ord! <3
Jennifer

2012-12-19 @ 21:34:41
URL: http://annaspysseltajm.blogspot.com
Postat av: skrika

Men vackra vackra LI!!!
Vilken skönhet! ;)

Svar: <3 !
Jennifer

2012-12-21 @ 23:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0