Alla hjärtans dag! :)

Publicerat: 2012-02-14 Kl: 16:22:53 | I kategori: Allmänt


Idag är det alla hjärtans dag, den dagen man ska visa att man älskar varandra och tycker om någon :) Jag försöker visa det alla dagar till min kära man, men just idag blir det extra mkt kärlek! Han fick nya Elvis boken och på lunchen kom han hem med världens finaste blombukett till mig :) Han har nog övat lite på att vara romantisk då jag sagt åt honom. Han verkar förstå mina instruktioner, att tjejjer tycker om att få blommor ;)


Mina hjärtans blommor :) Älskar dig Anton, du är den jag vill leva med för alltid!
Jag älskar dig!


Li har för övrigt fått sitt första kort! :) Ifrån gammelmormor!



Så himla gulligt! :) Ska sparas med resten av alla hennes fina kort, kan tänka mig att det kommer några fler nu när hon fyller 1 år också :) Blir till att spara dessa superfina, har fortfarande kvar korten när hon föddes. Men ska försöka att göra något med dem, vi får se vad det kan bli för pyssel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0