BVC 11 månader!

Publicerat: 2012-02-02 Kl: 21:19:50 | I kategori: Allmänt


Glömde helt bort att berätta att vi var på BVC igår eftermiddag för en vägning och mätning. Tycker det är roligt att gå en gång i månaden. just för att hålla koll och sen få en siffra att skriva in i boken :)

Igår var hon 11 månader

V
ikt: 10.840 g
Längd: 74 cm
Huvudomfång: 46

Min fina lilla tjej! Tiden går så himla fort! Det käns fortfarande som igår när hon kom till oss, kommer aldrig glömma känslan av när de la upp henne på bröstet första gången. Första natten och hur hon sov på mitt bröst. Hur hennes andningsfrekvens var så hög att vi fick besök flera gånger om natten bara för att kontrollera den. Hur rädda vi var på BB när ena doktorn tyckte sig höra ett blåsljud på hjärtat. Mitt hjärta stannade för en sekund och jag ville bara dö. Aldrig någonsin har ett ultraljud tagit så lång tid. Aldrig någonsin har jag varit så rädd! Försökte lyssna vad de sa och hur de pratade, men vi fick tillslut lyckliga besked att allt såg normalt ut! Ändå var denna stund den lyckligaste i mitt liv, och det bästa av allt är att det aldrig tar slut! Vår fina lilla tjej kommer att roa oss hela livet och vi har fått äran att följa henne genom hennes liv, jag är så lycklig med mitt liv just nu! Med min fina kärlek och vår lilla bebis! Liten blir stor, hur vi än gör! :)


Vårat lilla pyre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0