Hello Kitty III

Publicerat: 2012-02-22 Kl: 00:12:44 | I kategori: Tårtbakning


Jag hade fått förfrågan att baka en tårta till Wilma när hon skulle ha sitt kalas. Självklart ville jag hjälpa! Men det blev så dumt då det var mitt i 25 års kalaset hemma i Borlänge. Först skulle åka på lördagen men så blev det ändrat till fredagen. Men jag försöker hjälpa till så mkt som jag kan ändå. Under kvällen har vi suttit och modellerat en kitty och sen en kitty som skall ligga som en "oblat" på en annan tårta. Har även lite blommor som jag har gjort som Jessica får med sig. Hon får lov att baka tårtan själv så får hon figurerna av mig. Det minsta jag kunde göra då lilla Wilma var överförtjust i att få en Hello Kitty tårta med ett "täcke" på tårtan.







Båda Hello Kitty är modellerade i sugar paste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0