Arbetsdag!

Publicerat: 2012-02-20 Kl: 20:18:13 | I kategori: Allmänt


Idag har jag varit på jobbet heela dagen :) Har varit inne på operation, och det var full fart kan man säga. Vi körde flera operationer och jag drog även min första stora tand idag! Självklart la jag lokalbedövning innan jag klyvde tanden och hävlade ut den *stolt!* Inga rester och det gick superbra! Li har varit med farmor idag och det hade som vanligt gått jättebra. De har varit ute på lite utflykter medans mamma och pappa jobbar, toppen!

Bjuder på några bilder på mig och Li ifrån dopet! :)








Vår fina underbara lilla tjej! Snart 1 år gammal! :) Tiden går så fruktansvärt fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0