Naglar!

Publicerat: 2012-02-23 Kl: 09:32:13 | I kategori: Allmänt


Igår åkte jag till fina Annsofi som jag träffade på tandkursen i halmstad! Så roligt då man träffar nya folk som man gillar att umgås med! Hon håller på med naglar så självklart ville jag ha fina nails till helgens bravader! Det är nämligen flera av mina fina vänner som fyller/har fyllt 25 år, och självklart ska det firas! :)


Supernöjd med denna fina målning också! :)

Ska bli så roligt att få komma upp och träffa alla mina fina vänner! Var så länge sen vi sågs och hittade på något så det ska bli mysigt! Blir att gå en sväng på kupolen på fredag och titta om man hittar något fint att ha på sig på middagen. Kommer bli så roligt! Ska även träffa en gammal vän som varit borta en lång tid, så vi har inte kunnat setts på något år. Ska bli så kul att se honom! Han har inte träffat Li heller, men det hinner vi med en annan gång. Ska träffa alla mina fina tjejjor och bara njuta av att vara i Borlänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0