ShBam!

Publicerat: 2012-02-04 Kl: 11:38:22 | I kategori: Allmänt


Ännu ett pass avklarat! Nu börjar jag även hänga med på riktigt! :) Såå roligt! Jag svettas som en liten gris och flåsar på där i salen bland alla andra svettgrisar. På ett vis hatar jag att svettas, samtidigt är det lixom ett bevis på att man utsätter kroppen för något bra! Tänkte faktiskt att jag skulle sola en sväng också, känner mig så himla blek! Anton sa att jag till och med såg sjuk ut i morse, kul va? Haha!



Vår dator har för övrigt pajjat ihop,.. går inte att sätta på den, är så glad att vi fick på den igår kväll så jag han säkerhetskopiera verkligen allt jag behöve. Visste ju att den var påväg i graven, men man försöker in i det sista. Vi är dock så beroende av datorn, så att klara sig utan är hemskt! :) Så får se vad vi ska köpa. Jag har ju vela haft en mac, men mest för utseendets skull och anton säger det är ingen godkänd anledning. Han spelar ju en del också så den måste ju tillgodo se alla våra behov, så det blir nog en PC ändå :)



Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag håller med din karl, mac köper man inte om man inte är under pistolhot ;)

Pc i mitt hjärta! <3

2012-02-04 @ 12:00:36
URL: http://Sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0