Tandkurs i Halmstad!

Publicerat: 2012-02-07 Kl: 10:20:24 | I kategori: Allmänt


Vid tre tiden idag kommer Karin och hämtar mig så åker vi vidare till Halmstad. Där kommer vi gå en tandextraktion kurs på hund och katt för Accesia. Vi kommer gå igenom munhålans anatomi, tandens anatomi, extraktionsteknik, röntgenteknik, aseptik, instrumentering, suturmaterial och sen en hel del praktiska övningar. Kursen är tre dagar, onsdag till fredag. Kommer bli riktigt roligt, dock så kommer det bli sjukt jobbigt att vara utan min lilla tjej! Hur ska jag klara mig så länge? Har inte varit ifrån henne så länge någonsin! Inte ens en hel dag... Kommer bli mentalt påfrestande att ligga 50 mil bort och inte få pussa god natt på min lilla tjej. Men får spara alla miljoner pussar tills på lördag morgon. Då blir det pusskalas!



Kommer bli bra för pappa också att vara hemma med Li och att jag inte förstör deras relation. Varje gång jag kommer hem annars så vill hon ju vara hos mig på en gång. Nu kommer jag ju inte hem på tre dagar, så då kanske de kan få bygga upp en starkare relation. Vi har pussats massor här på morgonen och myst i soffan! Underbara unge, hon är så snäll och go! Farmor var här i går och passade Li då jag jobbade och hon sa samma sak, att hon är så lätt att hantera. Skönt att det funkar bra med farmor och de hade lekt och varit på promenad. Hon verkar även lära sig saker i en otrolig takt och det är så roligt att studera henne i alla olika situationer.

Nu sover hon en sväng och det är väl dags för mig att packa en väska och göra mig i ordning så jag är klar när vi ska åka. Men tror jag myser ner mig med tutan en sväng innan! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0