Arbetsmyra!

Publicerat: 2012-01-30 Kl: 19:08:41 | I kategori: Allmänt


Idag har jag för övrigt jobbat heeela dagen! Har inte jobbat 100% sen två veckor innan Li föddes, så det var lite annorlunda! :) Men roligt! Li har varit hemma med pappa de första 5 timmarna, sen kom farmor och busa med Li tills jag slutade vid 5. Har gått superbra att jobba! Har försökt att inte tänka så mkt på henne utan jobba på istället, och det har inte funnits så mkt tid att tänka på henne heller, så det har varit skönt! Men kan lova att jag skyndade mig hem ifrån jobbet idag! Hon satt så fint och lekte med farmor på golvet när jag kom hem. Fick en puss och sen var det ner på golvet och busa igen! Gullunge!

Nu har vi nyss käkat pyttipanna med ägg! :) Blir att bada här nu snart, då det känns som att klockan är mycket tidigare än den egentligen är! Så det blir nog bad här vilken sekund som helst. Sen blir det att kika på byggfällan sen blir det Det Okända! :) Efte det kommer jag försöka att plugga lite och skriva lite på mina anteckningar om legitimationen :) Har ju fått lite böcker att arbeta med nu av Linda. Så bäst att sätta igång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0