Blåmärken vare här!

Publicerat: 2012-01-12 Kl: 10:03:28 | I kategori: Allmänt


Min lillskrutta har blåmärken på knäna! Jag antar att de blir så när de kryper för fulla muggar, men ändå. Måste ju göra fruktansvärt ont att krypa nu när det är blåmärken kan man ju tycka, men hon kryper på ändå och verkar inte så berörd av att hon har blåmärken.



För övrigt så har jag tvättat nu på morgonen, mina småsyskon kommer ju i morgon så har tvättat lite täcken och kuddar. Så de får de extra mysigt! :) Undra vad vi sa hitta på, ska hämta dem vid bussen imorgon 12:40 så jag hinner jobba innan. Så kommer Anton och hämtar mig så åker vi in direkt till stan. Lika bra att passa på att utforska storstaden på en gång, så har vi det gjort. Så slipper man tjatet också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0