Borlänge besök!

Publicerat: 2012-01-15 Kl: 13:00:43 | I kategori: Allmänt


Förlåt för dålig uppdatering! Datorn har varit så jävla krånglig och hackat när man försökt sätta på den! Här på morgonen trodde jag att tiden var över och att alla mina bilder jag inte hunnit överföra till den externa var förlorade! Men den startades efter att Anton plockat isär och pillat, så nu är allt säkerhetskopierat! Ska även bränna ut alla bilder på en skiva, så jag är 1000% säker.



För övrigt så hämtade vi ju hem mina småsyskon på fredagen och tog en heldag i Nacka Forum då det var pissväder ute! Lina hittade ett par jeans som hon vela ha sen länge, så tvingade henne å köpa dem nu när hon hade pengar :) Jättefina! Som vanligt hittade jag eller Anton inget. Men vi käkade och hade trevligt ändå! Sen hem och hyrde film, käkade tacos och bara myste!

Lördagen spenderade vi i Heron City med en god lunch på PizzaHut och därefter spelade vi massa spel inne i spelgallerian och bowlade det sista vi gjorde innan vi åkte hem. En trevlig dag helt enkelt, trots att jag inte vann på bowlingen,.. men jag vann iaf över Lina när vi hoppade på ett spel!


wohoo!


Turgumman som slog flera strikar! ... Dock vann Anton! :)

Hemma käkade vi hemmagjorda hamburgare och spelade monopol!


Jag vann inte här heller....... Men jag kom inte sist iaf!

Nu ska vi käka lite lunch här hemma, sen in mot stan för senare på eftermiddagen så ska de åka hem mot Dalarna. Har varit en mysig och trevlig helg med mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0