Morgonpromenad och fika!

Publicerat: 2012-01-17 Kl: 18:21:45 | I kategori: Allmänt


Ja, efter mitt förra inlägg om vilken latmask jag var så tog jag en promenad upp till söta Emmelie för att låna hennes stegräknare. Var skönt att ha ett mål på promenaden, tycker annars det blir så himla tråkigt att bara gå, för då går tiden så fruktansvärt sakta! Men nu hade vi ett mål och så gick vi tillbaka via Gustavsbergs centrum. Mötte upp Angelica och Liam för en promenad ner till mölnvik för hon skulle hämta ut lite bilder. Tog det i samma veva sen hem för att äta lunch! Var mysigt med en lunchdate och ungarna käkade majskrokar!




Liam provsmakar majskrokar för första gången, en succé! :)

Blev ändå en promenad på lite över 2 timmar, Gaston var trött och hungrig så det var skönt! Älskar att se när han är trött, då vet man att han har fått gjort något för att bli trött. Det gillar jag! Jag var också trött... haha! Men har sagt åt Anton nu att han inte får ta ut Gaston på morgonen, för då blir det lixom snart en rutin att jag tar den där morgonpromenaden. Annars blir det lätt att jag sitter inne hela förmiddagen för att jag vet att han är rastad. Så försöker lura mig själv lite! Vi får se om jag lyckas! Nu är min man och repar med sitt band sen skulle han till gymmet direkt efter, i morgon är det min tur! Jag ska gå dit på en gång när Anton kommer hem från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0