Playdate!

Publicerat: 2012-01-10 Kl: 15:18:32 | I kategori: Allmänt


Idag blev vi hembjudna till Mia & Elvis för en lekstund! Var supertrevligt! Dock så var Li ovanligt grinig, så himla typiskt när man för en gångs skull går iväg! Men det blev ändå bättre efter ett tag, men hon är så otroligt mammig så det är sjukt! .. Men efter bebisträffen igår så var det fler som sa samma sak, att deras ungar var otroligt mammiga just nu, så får hoppas det går över. Det är ju minst lika jobbigt för mig som för Li. Så länge jag inte är i närheten eller visar mig så funkar allt toppen! Men så fort hon får syn på mig så är det griniga tider om jag inte är i närheten av henne. Fler som känner igen sig?









För övrigt så är Elvis och Li precis lika gamla! Födda den 2 mars båda två! Lite roligt! :) Tack Mia för en jättegod lunch så får vi se till och boka in en ny playdate så fort vi kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0