Renoveringspyssel :)

Publicerat: 2012-01-23 Kl: 11:46:19 | I kategori: Allmänt


Igår var vi och handlade lite smågrejjer till lägenheten. Såna här småsaker som aldrig blir gjorda. Vi lär fixa våra trösklar snart, börjar bli tröttsamt att de inte finns några. Små skönhetsgrejjer som ska fixas med socklarna och listerna. Var och kikade på en fondtapet som vi båda fastnade för igår som vi vill ha i vardagsrummet. Dock var den dyr och det blir ju en del om man behöver 5 rullar.. Men den var ju så fin! :) Sen har jag haft en firma här som har tittat på våra golv som jag vill slipa. Men det kostar ju miljoner att slipa golven! Usch.. :( Någon som känner någon som kan slipa golv och vill hjälpa oss?



Li har för övrigt rännt runt här hemma och grejjat med dvd filmerna och sina leksaker. Har plockat ihop och städat lite så snart tänkte vi käka lunch! Sen upp till Angelica en sväng för en fika. Anton är på kurs nu på förmiddagen sen ska han även jobba kväll, men kommer hem en sväng vid halv 3. Då ska jag kila iväg till gymmet en sväng. Skönt! Längtar lite faktiskt! Ser redan på vågen att det är påväg ner så det är roligt! Man får lixom ännu mer inspiration, använder mig av shapeUp appen som jag tipsade om innan. Grym!


Min fina tjejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0