Scrap dag med Sollan!

Publicerat: 2012-07-17 Kl: 20:08:47 | I kategori: Scrapbooking


Idag efter lunch packade ja min verktygslåda och pappersmapp! Jag & Solveig skulle pyssla lite, eller som Anton säger, färglägga med pennor... Men det blev nästan 3 hela layoter idag, produktiv med andra ord! Så himla roligt! Var till Expert i morse och skrev ut lite bilder som jag visste jag ville scrappa med, så det var kul! Inspirationen flödade och Sollan har så himla mkt saker och grejjer så det är nästan som julafton! 
 
Mammas vackra tjej!
 
Detta är våran lilla tuta, en riktig sömntuta! 
 
Denna är inte klar ännu, utan det spånas fortfarande
 
Känner mig jättenöjd idag! Blir till att besöka Jessicas affär här å hitta mer tjusiga papper så ja kan fortsätta köra på min stil! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0