Siggesta Loppis

Publicerat: 2012-07-08 Kl: 19:54:32 | I kategori: Loppisfynd


Idag har vi varit på Siggesta bakluckeloppis! Inte så himla roligt väder, men de spöregnade inte iaf :) Idag följde även Micke & Liam med oss, så det var trevligt! Jag fick mig min mjukglass och vet ni vad som fanns?! En strösselbuffé! man fick alltså hälla på strössel själv, och de fanns i alla olika smaker och färger! Jag som älskar mjukglass med strössel! 
 
Li käkade en korv till lunch
 
Hittade några fina små fynd idag! 
 
En tjusig ljusstake för 5:- som nu ligger på torkning efter en total makeover!
 
Likaså detta "påskpar" som hänger på tork efter en dusch med färg! Redan innan de är torkade ser jag helheten, precis som jag såg framför mig när ja köpte dem för 20:-
 
Har även några loppisfynd från förra gången som jag glömt att visa!
Ett gammalt strykjärn för 30:-
 
En gammal trådrulle till en spinnrock skulle jag tro? Denna kommer bli supertjusig när jag lindar den med en snygg spetstråd istället. 5:-
 
Denna sjukt snygga köksvåg som dessutom fungerar för 100:- 
 
 
Imorgon får ni se hur "påskparet" och ljusstaken blev med lite annan färg! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0