Dagens tips: Fotobok!

Publicerat: 2012-03-06 Kl: 09:49:20 | I kategori: Dagens tips!


Dagens tips: Fotobok!

H
ar länge vela gjort en fotobok med Li´s alla bilder, så tråkigt att bara ha de på datorn! Har suttit och kollat runt på flera olika företag som erbjuder allt från gratis fotoböcker, till lyx varianter, böcker med kristaller på osv. Men jag har själv sett fotoböckerna ifrån ifolor så de vet jag ger bra och fina bilder. Men sen så hittade jag fotoklok som jag känner att jag skulle vilja prova på! De ligger ungefär lika i kostnader mellan de böcker jag vill ha. Men fotoklok sätter ingen egen stämpel på sina böcker och heller ingen streckkod som ifolor har. Sen är jag redna bekant med ifolors programvara, men det kanske inte är så svårt. Hmm.. har ni några erfarenheten av fotoböcker? Jag vill inte välja någon liten gratis variant, utan jag behöver en stor bok med ca 100 sidor i för jag tänkte göra en bok om Li´s första år. Det är rätt mkt bilder, så allt måste med! :)



Så har ni gjort en fotobok ni är nöjd med, säg till och vart ni beställde ifrån! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0