Barnfri!

Publicerat: 2012-05-12 Kl: 16:10:00 | I kategori: Allmänt


Igår åkte tutan till farmor! :) Det har gått hur bra som helst för mig! hehe, äntligen har jag släppt taget, och som alla sa så var det inte så hemskt! Snarare tvärt om, varför ens dragit ut på det, tills vems fördel? :) Jag kunde med gott samvete koppla av igår kväll, unna mig några dagens, och se på min älskling när han sjöng och spelade. Jag var faktiskt mäkta imponerad och lite stolt där i vimmlet bland alla glada människor.


The Civillains gjorde en grym spelning och enligt mig gick allt kanon!

Var hur underbart som helst att få koppla av och umgås med glada människor. Att få vara bara jag & Anton, inte mamma & pappa! :) Även om det är de bästa jag vet så är det bra att komma ut och hitta på saker. Vi var hemma strax innan 4 och hade en glad hund här hemma. Han hade fått varit med bästa grannen Rita & Moira till klockan 1 och de hade busat hela kvällen! Ingen nöd på honom med andra ord! Så tacksam och glad för att vi har varandra!

Allt hade även gått toppen hos farmor, de hade varit ute på äventyr och busat i Forum! Hon hade sovit hela natten, dock vaknat vid 6 men somnat om med farmor i hennes ställbara säng till kl 8 :) Hon har hostat jättemycket, över 1 timme igår när hon skulle lägga sig, och samtidigt "skrikit" till lite. Det har hon inte gjort förut, hon har haft lite hosta sen i torsdags kväll, men inte skrikit till. Nu somnade hon här för en timme sedan och hostat i sömnen massor, även skrikit till efter hon hostat. Så tänkte det vore lika bra att kolla upp det, kanske är det något med öronen som spökar eller något annat som gör ont. Innan det går för långt och blir något. Ringde till sjukvården och fick en akut tid klockan 18:50 till Nacka proxima för att kolla. Känns skönt! Varför vänta när det finns hjälp att få. Man vet ju själv hur det är att ha ont i öronen eller värk någonstans. Hon har dock inte tagit sig för öronen, men som sagt, lika bra å kolla upp.



För övrigt så blir det en lugn kväll med massa godis! De vill ja ha! :)


Kommentarer
Postat av: sofia

du resonerar precis som jag! varför gå å vänta på å söka hjälp är den finns att få :)

2012-05-12 @ 16:19:42
URL: http://soffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0