Medium

Publicerat: 2012-05-14 Kl: 14:44:05 | I kategori: Allmänt


Igår eftermiddag hade jag fixat med en privatseans hemma hos mig. Det är som sagt inget man pratar om öppet med vem som helst, men ibland dyker det upp saker och man börjar prata om det. På jobbet hade vi under en längre tid pratat om "övernaturliga ting" och delat med oss av våra upplevelser. Vi bestämde oss ganska fort att vi ville hitta någon som kunde göra en privat hemseans. Mitt favorita medium är som bekans Terry Evans, han går dock inte att boka för sittningar under en längre period frammåt. Så det hade varit omöjligt, men otroligt spännande! Jag letade mig vidare på Terry Evans hemsida och kunde hitta deras register över personer som är utbildade av honom. Hittade Carina som jag fastnade för och tyckte det vore spännande. Vi bokade en privat seans för mig, Annika, Mari, Rita och hennes vänninna. Redan när Carina började så förklarade hon hur hon arbetade och hur hon går till väga. Hon ville absolut inte ha någon som helst information och man fick enbart svara om jag kände igen personen med ja & nej svar.

Vi alla fick oss varsin påhälsning av andevärlden. Ni som inte tror på detta, förstår jag! Det låter helgalet, men när man själv har varit med om vissa oförklarliga saker så kan man inte annat än tro på det. Varför inte prova en privat sittning? Det är hur coolt som helst! Jag fick dock kontakt med en kvinna som jag inte alls kände igen, kanske någon släktning långt bort. Men efter att jag har frågat mamma/pappa/mormor så är det ingen direkt som jag kan relatera till, vem vet vem hon var. Dock kom denna kvinnan med ett buskap som var så himla starkt och det träffade rakt i mitt hjärta. Denna kvinna som stod framför mig berättade vad jag har för tankar, planer och vad jag mår bra av. Hur kan en människa veta sånna unika ting om en annan. Exakt vad hon berättade behåller jag för mig själv och detta besök gjorde faktiskt att det klarnade en hel del om mitt liv och mina känslor. Jag ska i det stor hela tro mer på mig själv och ta hand om mig själv på samma sätt som jag gör med andra människor i min närhet.

Bor ni i Stockholms området och vill arbeta med en helt underbar kvinna som verkligen vet vad hon håller på med så kontakta: Carina Wålegård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0