Sommarskor...

Publicerat: 2012-05-28 Kl: 13:39:16 | I kategori: Allmänt


Jag håller på å bli galen.. letar febrilt efter ett par bra sommarskor till Li. Problemet är att jag inte hittar några bra och fina! Sen är hon lixom mitt i mellan strl. 21-22,.. man vill ju helst att de har 1,5 cm över i skon. Och provar vi strl. 22 så trillar den av, strl. 21 finns bara 1 cm över... så risken är ju att hon växer ur dem skit fort. Men får väl köra på strl. 21 å hålla lite koll så de inte blir för små. Det är ju inte så svårt egentligen.

Sen vill man ju gärna ha luftiga skor med skydd för tårna.. så har några jag funderar på, men så är det något litet som stör mig..




Provade ett par andra vita Kavat, men de var så himla hårda precis över spänningen,.. så skulle behöva ett par låga skor. Nu behöver hon ju inte riktigt de stödet som finns i dessa lära gå skor, så nu kan hon ju ha vad som. Skinn är ju bra på de viset att de inte blir så varma,.. men lite lufthål vill man ju ha ändå.

Får ta mig en tur ut och leta vidare efter de perfekta skorna! :) Säg till om ni ser dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0