scrap!scsc

Publicerat: 2012-11-23 Kl: 21:33:27 | I kategori: Scrapbooking


I morgon är de dags för en ny scrapmara igen! Ska bli så kul att träffa lite folk och pyssla! Dock har jag 0 inspiration och mina idéer är som bortblåsta... Försökte ge mig ut i torsdags för att hitta lite inspiration, men de var som bortblåst... Men att bara komma till ett ställe där det är fullt ös, och massa pyssel så borde väl ändå suget infinna sig ganska fort! Om inte så kommer jag ha trevligt ändå! :) På vissa pysselträffar så blir det mest snack och inget gjort ändå, vi får helt enkelt se! Är lite deppad för kag inte har några bra framkallade foton på lilltrollet. Vet inte vad jag vill göra heller, skulle vilja pyssla ihop en babybok, men vet att det tar alldeles för låång tid att göra. Så blir till att göra en på nätet, en fotobok helt enkelt! 
 
Lite julinspirerat blir det nog ändå i morgon då jag kan tänka mig att majoriteten sitter och pysslar med julkort, tyvärr så ville ju inte vårat lilltroll vara med på kort så i år blir det inga julkort! Kanske går att ordna något under lite mer "hemmaförhållanden", den som lever får se!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0