sovproblem..

Publicerat: 2012-11-12 Kl: 21:12:55 | I kategori: Allmänt


Idag provade jag lägga Li som vanligt... men efter nästan 30 minuter så kände jag att det här går inte... hon vill uppenbarligen ha oss nära och det slutade med att jag bar in henne i vår säng och så somnade hon där på 5 minuter. Jag känner att hon måste få den tryggheten eller vad det nu är för något. Hon får väl helt enkelt sova med oss om det är de hon känner att hon behöver. Som sagt så lär hon ju inte vilja sova där när hon blir äldre,.. då kommer det snarare vara tvärt om, att mamma vill ha lite kärlek istället.. Klart hon vill sova med oss, vi sover ju tillsammans, varmt och mysigt! Får hoppas bara att det är något övergående... 
 
Får helt enkelt köpa oss en större säng så hela familjen får plats?
 
 

Kommentarer
Postat av: Amelie

Säg inte det, mina grannars 10åring sover fortfarande med föräldrarna..
Hoppas allt är bra ute på Värmdö! Kramar

2012-11-20 @ 08:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0