Fortsatt målning...

Publicerat: 2012-10-18 Kl: 21:00:40 | I kategori: Renovering


Fan alltså vilken tid det tar att måla! Man blir ju tokig!...... Det ska målas en sida, sen torka, sen ska de målas den andra sidan efter 24 timmar då det ska ha torkat, å man inser att det inte alls är torrt! ....... 
 
Idag har iaf Anton skruvat fast "glaset" i ena delen och satt fast ena hyllplanet. Sen råkade vi (Anton) sätta handen så han rev upp färgen så de krullade sig.. Så där fick vi måla om igen! ... Så har vi satt fast diskhon med silicon. Har fortfarande inte hittat någon blandare.. Lite tråkigt, men har lagt ut lite krokar, kanske får ja napp! Om ja har tur.. Vi får se! Annars får hon diska utan kran till å börja med! 
 
Idag har faktiskt jag målat! :) Så i morgon hoppas jag vi kan färdigställa köket lite mer än sist så får ni en ny fräsch bild! :)
 
I morgon hoppas jag vi kan få på lite plattor, sätta in hyllorna skruva fast dem. Fixa spisknappar,.. någon som har tips på hur man snyggast kan göra dem? Idétorka nu! Sen ska det upp krokar under hyllan där vispar osv. ska hänga. Det är inte "bara" men det är mkt kvar... Sen ska det stå kvar i köket ett tag så det inte luktar alltför starkt då det ska in i hennes rum. Det måste få vila en stund. Om de bara kunde gå lite fortare!
Dessa finns på IKEA, 79:- bra pris tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0