Internet/fönster shoppar!

Publicerat: 2012-10-25 Kl: 20:12:33 | I kategori: Allmänt


Ja det är det jag har gjort ikväll! :) Tittat på kläder, på internet. Inte beställt något, men har fönstershoppat lite! Dock skulle jag verkligen behöva lite nya kläder... ffa strupmor/trosor/tröjjor.... De två förstnämnda är det ren bristvara på! Helt otroligt,.. men det blir till att köpa på sig ett gäng helt enkelt! Vi fick ju lön idag, så det är bra! 
 
Har tittat på lite fler tröjor till Li. Gillar faktiskt Villervallas tröjor nu då de är lite tjockare och förmodligen lite varmare såhär på hösten/vintern! Jag älskar ju som sagt färger! Dessa två har jag fastnat för nu!
 
Kul med lite färg som lyser upp i höstrusket! :) 
 

Jag själv har kollat lite på H&M, Ellos, Nelly... men hatar att köpa kläder ifrån sånna ställen då jag inte kan se/prova kläderna som jag vill innan. Dessutom har jag blivit så snål med saker åt mig själv sen Li kom. Men nu är de dags att unna sig själv lite kläder, det är ju bara som så att när man väl ska handla något åt sig själv så brukar man ju oftast aldrig hitta något. Varför är de så? Är de uträknat att det ska bli så? :)
 
Kommer även åka hem till Dalarna nästa vecka då jag har tagit semester! Ska bli såå skönt! Men eftersom allas uppdateringar på FB skriker "Jag ser det snöar"  så borde jag nog byta till vinterdäck innan jag åker upp. Panik om det skulle bli snö så har man inte vintersulorna på lixom! Älskling kanske får byta dem i morgon på förmiddagen då han jobbar kväll. Så är de klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0