Liten tjuvkik!

Publicerat: 2012-10-21 Kl: 16:24:01 | I kategori: Renovering


Nu har vi pysslat här hemma! Som vanligt nu för tiden, Anton får inte en lugn stund! Jag är på honom hela tiden med mina idéer,.. Men idag har vi fixat till spisluckan, hängt upp krokar. Anton har även snickrat ihop fina spisknappar! Han kan min kära sambo! 
 
Spisknappar som ska sprayas svarta med hobbylack! Sen kommer jag nog måla lite vita prickar som siffror
 
Lite små söta burkar med socker, mjöl, havregryn är ett måste i ett kök! 
 
Burkarna är ifrån IKEA som kostade 29:- och sedan har ja klippt sönder en diskhandduk och knutit på ett natursnöre. 
 
Tjusigt va?
 
Li har redan hållt på massor i köket! Här får man inte fixa och dona själv inte utan hon ska vara med och grejja minsann, att det bara tar längre tid, det spelar ingen roll tycker hon. Mamma och pappa är av en annan åsikt, men hon vet ju att det är hennes kök! Så det är bara att anpassa sig och låta henne leka!
 
En liten minibok om cupcakes och små, små söta siliconformar får självklart plats på hyllan! Dessa fick jag av min barndomsvän Erika i somras, men Li får låna dem! 
 

Så fort trollet har somnat ska ni få en bild hur köket ser ut idag efter vi hängt upp krokar och fixat lite. En beställning på lite kakor ska väl också göras! Snart kanske hon kan inviga sitt kök/café!
 
 

Kommentarer
Postat av: vicki

oj !! de är juh tok fint juh !! duktiga ni är !!=)

Svar: Tack! :)
Jennifer

2012-10-21 @ 17:00:21
Postat av: emma

Hej, vill bara varna dig för glasburkarna från Ikea, om man tappar en i golvet o det oturligt ligger en liten sten där, går dom 1000 bitar..

Svar: Åh,... låter ju mindre roligt! :/ kanske får limma fast dem! Tack för informationen!
Jennifer

2012-10-21 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0