Söderfors herrgård

Publicerat: 2012-10-14 Kl: 17:33:49 | I kategori: Allmänt


Igår åkte vi med jobbet till Söderfors herrgård som ligger efter Uppsala. Där skulle vi bara ta det lugn, umgås, prata lite jobb och äta gott. Det blev lite övningar på förmiddagen sedan lite tebjudning med fika!
 
Hela gänget!
 
Fick prova 4 olika sorters rödtjut, dock är det inte riktigt min grej men det blev bättre ju mer man drack! 
 
 
3 rätters middag som var helt ok, Sedan blev det prat och lite fortsatt alkohol intag för alla inblandade. Hade en trevlig dag med mina kollegor och jag har sovit gott! Ändra fram till halv 9 i morse! Sovmorgon ju! Sedan frukost och så åkte vi tillbaka mot ön. 
 
Här hemma har vi pysslat lite, eller ja jag säger vi men det är faktiskt Anton som har målat klart Li´s kök och nu väntar vi på att det ska torka! Sen blir det att skruva fast glaset till spisluckan och lite mer småpill som skall göras. Tänkte försöka åka ut till återvinningen i morgon och kolla om det finns några gamla kranar man kan norpa till köket.Vore ju himla fantastiskt om de fanns! Sen ska det såklart inredas med massa kraffs! 
 
Han är så duktig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0