Vårplanering!

Publicerat: 2013-04-24 Kl: 19:09:46 | I kategori: Allmänt


Idag har ja varit irriterad,.. Hatar att vara irriterad, men det var helt enkelt ingen bra dag! Det ena på de andra, och hemma likaså, men nu känner jag mig gladare igen! Vi har ätit mat, .. kanske de som behövdes! Man blir alltid gladare efter mat! Hemmagjorda köttbullar, sås och makaroner! Mums! Sen eftersom Li HATAR att bada/duscha... så provade ja denna gång att tappa upp badet innan och sen satt både jag och pappa och latjade med henne. Dessutom utan att tvätta håret! Hon simmade både på rygg och på magen själv och doppade håret, kände att de lixom fick räcka och vara en kul grej, istället för att behöva jävlas med schampo också.. Hon är lycklig, inga tårar! 

 
Sitter och funderar på hur vi ska pyssla ute i blomlådorna och vad vi ska ha för mysigt ute på balkongen! Det är så roligt att plantera, skulle gärna prova på egna tomater och dyligt, men de kräver ju så jävla mkt vatten och kärlek... De vet jag inte om ja har tid med.. men kanske kan vara värt de! När ska man sätta sånt i jorden? Vi får se vad vi hittar på! I helgen tänkte jag iaf göra i ordning därute och pyssla lite :) Har ju en stege som skall in i sovrummet också,.. en tv upp på väggen.. ja lite småpyssel! En dörrskylt som ligger på planering också,.. har inte riktigt orkat med att komma upp i tempo efter allt plugg,.. känner att de får ta den tid det tar! Nu ska liten sova, dags för mamma och pappamys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0