Fredag!

Publicerat: 2013-02-15 Kl: 19:46:50 | I kategori: Allmänt


Idag har det varit en liten mindre rusch på jobbet! Allt har gått bra, men adrenalinet har varit påslagen 2 gånger, därav lite tröttare än vanligt idag! Idag har varit en bra dag, inspiration på topp och när jag hämtade Li idag från dagis så var de utomhus! Vilket tyvärr inte händer så ofta, men idag blev det en positiv överrasking när ja såg tutan leka med sin kompis i lekstugan ute på gården. Hon ville inte följa med hem.. så vi stod där ett bra tag tills jag hotade med att Nemo hade simmat bort...  Pappa hade lämnat vagnen vid dagis idag, men hon gick heela vägen hem själv och det gick super! Kan ju vara lite knöligt med overallen, men det var inga problem idag! När vi kom hem väntade Gaston på oss så vi gick ut och kastade lite snöbollar med honom. Li tycker det är superroligt och gapar och skriker på honom när hon är påväg att kasta sin snöboll, det roliga är att han står ju precis bredvid henne när hon kastar eftersom hon inte kastar så långt, det har han lärt sig! 
 
 
Så fort vi klev in över tröskeln så var det någon som ropade "Neeemo!" ..... 
Måste vi kolla på Nemo nu, kan vi inte mysa lite först?
Nej..
Jo, men bara lite? 
Neej! Nemo! 
 
Nemo it is! Har för övrigt beställt något ifrån USA som jag fick hemskickat till mig i veckan, såå spännande! Har en liten idé till Li´s 2års tårta så jag skickade efter dessa små figurer eftersom de inte gick att hitta nåågonstans här i Sverige,.. Så finaste Skrika hjälpte mig och köpte dem via E-bay! Har alltid varit lite rädd för sånt där, men med PayPal så verkar ju allt gå sjukt smidigt! 
 
Nemo and friends!
 
Mina vackra tulpaner som jag fick av älsk på alla <3 dag! 
 
Ikväll blir det bara att ta det lugnt och mysa ner sig i soffan! Vänta på älsk som jobbar till sent och i morgon får vi hitta på något litet äventyr, vi får se eller så blir det en skön hemmakväll helt enkelt! 

Kommentarer
Postat av: Linda E

Kan tipsa om att i julas hittade jag en del julklappar från http://www.disneystore.co.uk, trots frakt från england så blev det mkt billigare än om jag skulle köpt det här hemma.

Svar: Tack fina Linda! Jag beställde via USA, gick snabbt dock kostade frakten mkt mer än varan, men de var de värt! ;)
Jennifer

2013-02-18 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0