Inspiration på topp!

Publicerat: 2013-02-02 Kl: 16:10:00 | I kategori: Tårtbakning


Åh! Jag har fått tillbaka min inspiration för tårtbaket! Det började med att ja fick vara med i en fantastisk liten grupp och sedan har ja fått över 4 tårt förfrågningar under januari månad, men behövt tacka nej för jag inte har haft något material hemma. Har verkligen inte haft någon inspiration, så har inte beställt hem något. Fick i veckan ett mail ifrån Klara som frågade om jag kunde tänka mig att göra Lowes 2 års tårta och då helt plötsligt kom inspirationen tillbaka och nu googlar ja tårtor i förbannelse! Lowe ska självklart få en "I drömmarnas trädgård tårta!" 
 
Lowes favorit är macca pacca, så han ska självklart få pryda tårtan!
 
Sen har jag ju en liten tjej som blir 2 år! Vad kan då passa bättre än en tårta med favorit temat! Hitta nemo! Kan ju bli hur häftigt som helst! Inspiration på topp och ska alldeles strax skicka iväg en beställning på lite marsipan och nya härliga färger! Inspiration på topp, hoppas det håller i sig! 
 
"Neeeemo, titta NeemooO" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0