Liten dagsutflykt!

Publicerat: 2013-02-03 Kl: 16:37:00 | I kategori: Allmänt


Idag åkte jag & Li till Kaatach för lite bus och lek! Moster Jessica & Ian följde också med! Vi åkte massa bilar, cyklar och sprang runt överallt! Li äälskar verkligen att vara på Kaatach och jag tycker det är de bästa leklandet vi har besökt någonsin! 

 
 
Moster & Ian åker brandbil!
 
Det var lite svårt för Li ... Men med lite hjälp ifrån mamma kunde vi åka massvis!
 
Hittade lite spännande knappar att trycka på!
 
Efter lite mysig lunch, fika och mera bus och x antal vändor i rutschkanan så var det dags för hemgång 4 timmar senare! Li slocknade direkt i bilen och sov heela vägen hem samt en halvtimme till hemma. 
 
Utslagen lekhjälte!
 
Jag fick till slut liv i henne när jag mutade henne med Nemo... 3dje gången idag!  Pappa sover brevid,.. han kan alla repliker och Li är fortfarande vaken, kan ju inte vara med än toppen! :) Nu dags för lite planering och pyssel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0