Måndag!

Publicerat: 2013-02-18 Kl: 17:30:46 | I kategori: Allmänt


Denna vecka är min korta vecka och jag jobbar 8-15 sen ledig fredag! :) Såå skönt! Idag lämnade jag liten på dagis och sedan var de dags för arbete. Eftersom det var så lugnt idag så kunde jag gå 30 minuter tidigare vilket resulterade i att jag åkte till gymmet 1½ timme! Hämtade Li på dagis strax efter kl 4 och hon var lika glad som alltid! Känns som att ja behöver träningen för att må bra och bli pigg! Nu är det som ett måste efter 3 veckor á 3ggr/vecka på gymmet! Rutiner är bra! Dock är de lika lätt att bryta dessa rutiner, så ja hoppas på att ja får vara frisk så jag kan hålla i detta så det blir permanent. 
 
Idag hade även en annan liten individ tagit en tugga på Li... ! 
 
Det är tredje gången som det händer på kort tid och fröknarna är lika ledsna varje gång när de måste berätta... Jag förstår dem! Kan inte vara roligt med ett barn som bits! Jag är bara så glad att det inte är mitt barn som bits utan hellre den som blir biten. Låter kanske hemskt,.. men vill inte ha ett barn som bits, det kan vara så svårt att få bort dessa små vampyrer! Tydligen är det kommunikationen som brister och det är inte lätt att förstå dessa små barn alla gånger. Hoppas de inte blir fler gånger bara och att inte Li börjar bitas! ... 
 
Nu sitter trollungen och tittar på Nemo och är supernöjd,.. jag har skalat kålrot, morötter och potatis! Dags för rotmos och fläskkorv! Sjukt gott och ja förstår inte varför ja inte lagat det tidigare! Det är mums! I morgon är en ny dag mina fina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0