Träning!

Publicerat: 2013-01-23 Kl: 21:13:40 | I kategori: Viktnedgång


Igår kväll kom suget efter träning och jag hakade snabbt på och åkte till gymmet klockan 8! Man får lixom passa på att tagga när suget kommer, man vet aldrig när de kommer tillbaka ;)

Idag hade jag och Angelica planerat att gymma tillsammans så det var bara att klä på sig och tagga! Jag sprang nästan i 30 minuter med lite vila å snabbt på igen, stolt över min prestation, dock har jag redan nu ont i rumpan!! Sedan körde vi lite maskiner, armar och ben! Efter en timme så avslutade vi med en 20 minuters solsemester!

Nu sitter jag här hemma ny duschad i morgonrock framför Efterlyst! Snart sooova! För i morgon tar vi helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0