Träningsverk!

Publicerat: 2013-01-24 Kl: 21:12:52 | I kategori: Allmänt


Ja idag har ja träningsverk! I rumpan och höfterna! Jösses vad de värker! Men det är väl så de ska kännas när man är och tränar för sällan! Annars har dagen varit bra, har tagit helg nu då jag är ledig i morgon enligt mitt schema! Så skönt! Så nu blir det till att slänga sig i soffan luta sig tillbaka och njuta lite!

Finns så många måsten, men ikväll så lägger ja mig tidigt och bara njuter istället! Funderade på å plugga lite, men orken försvann, istället tog jag en promenad med finaste Rita så hundarna fick leka! Så skönt å ha en trött hund också, det är så mysigt när han ligger å snarkar på golvet! Eftersom han dessutom inte kan slappna av på jobbet så är han lixom redan mentalt trött när vi ska hem. Men trötta hundar pga. lek är väl ändå toppen! 
 
Har dessutom hittat ett superfint golv på Rusta som jag vill ha... Vi måste kanske byta vårat golv, då det är massa resningar och sprickor som gått sönder... Detta endast efter 3! år! Men de ska bara till ork och tid med det också! .. Vilken inte riktigt finns, men annars lägger man ju ett golv på en dag! :) Får ta med Anton ner på Rusta så vi får kika på golvet, 15 års garanti! Låter ju toppen! Dessutom värsta rean nu, så ska man slå till så är det nu!
 
 
Skulle dessutom behöva slipa våra ekgolv vi har här i sovrummet och vardagsrummet... men behöver bara hitta någon vänlig själ som vill göra det också! Vi håller på å kollar runt för full! Sen kanske farfar får komma hit å tapetsera i vardagsrummet, tapeterna ligger i källarn... Så grejjer finns! Komsi komsi! ...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0