Träning!

Publicerat: 2013-03-09 Kl: 12:29:56 | I kategori: Viktnedgång


Ja!... Nu har jag verkligen hållit i detta med träningen och jag är så stolt! För att dessutom få en liten morot har de på SATS ett "träningsblock" där du ska stämpla att du varit och tränat för att efter 12 veckor får man lämna in kortet mot en liten gåva! Det är säkert inget jättestort, men det är lite motivation! 
Worldclass är numer SATS!
 
Motivationen finns dock ändå! Det är snarare lite tvärt om, att jag har blivit lite besatt i att träna... älskar kicken det ger mig och känslan i kroppen efter ett riktigt bra pass! ... Jag tänker och planerar när jag ska hinna träna igen och vad jag ska göra. Självklart som dessutom min fina vän påminde mig om att faktiskt vila! För de är minst lika viktigt! Kan oftast inte träna varken måndagar eller tisdagar så de är mina vilodagar. Sen brukar ja köra onsdagar, torsdagar och söndagar. Nu på sista tiden har de dock blivit lite huller om buller och så fort jag har fått chansen har jag kilat ner och kört lite kondition på bandet! Men snart är de vår så då blir det en löprunda runt vår vackra sjö! Då får ju även Gaston hänga på! Vilken dessutom är 100ggr bättre än att springa på ett löpband!
 
Har dessutom tagit nya kort på mig själv! Vilket var sjukt inspirerande! Man ser att jag har minskat i omkrets tydligt! Dock inte så många mer -kg på vågen men det märkts på både kläder och i spegeln! Såååå roligt! Ska vänta nu kanske 2 veckor med att väga mig så kanske de händer något. Sen jag började träna med vikter och bodypump/crossfit så gick ja upp 1kg! Kanske slipper ja stå i vassen i sommar! Anton har hjälpt mig att mäta mig också, mkt - på magen, rumpan men muskler både syns och vägs ju de med! Sålänge jag är nöjd med min prestation så är ja glad! Vilket jag är!
 
Kanske vågar jag när jag nått mitt mål visa mina före-efterbilder... men än så länge så är de hemska! ... Dags för en ny "inte äta godis och läsk 4 veckor!" Kanske ska börja idag!? Lagomt till påsk kan jag få äta lite godis igen,.. JA! De kör vi på! En ny utmaning! Grejade de ju förra gången, vilket jag kommer göra nu också! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0