Födelsemärket!

Publicerat: 2011-08-21 Kl: 19:43:38 | I kategori: Födelsemärket


Det gör så ont i mamma hjärtat... Födelsemärket från hell är så uppluckrat nu och täcker en stor bit av hennes ena skinka.. Hon ställer knappt ner benet och ryggar till när man nuddar eller kommer nära födelsemärket. Det är hur tydligt som helst att hon har jätteont. Jag vet inte vad jag ska göra.. har försökt med allt känns det som. Men nu vet jag inte vad jag ska ta mig till! Hon har gråtit här idag så hon har varit otröstlig efter jag skulle byta plåstret. Som för övrigt var helt igengeggat.. Nu måste de göra något. Ska boka en akut tid i morgon för nu måste det hända något. De får skära bort fanskapet eller ge mig någon smärtstillande salva. Det här går inte längre.. Tänker inte gå därifrån förren jag fått hjälp på riktigt! Har hållt på med detta födelsemärket i över 4 månader.. Är så jäkla trött nu! Blir ju orolig om hon redan nu lär sig att det gör ont, tänk om det hindrar henne i hennes utveckling?! ... Hon är ju alltid så glad annars, så det är så hemskt att detta skall göra så hon blir ledsen.


:(

Kommentarer
Postat av: vicki

USCH!! de där såg inge kul ut !! hoppas dom tar tag å gör nått åt de där för så där kan hon juh inte behöva ha de!!



lycka till!!

2011-08-21 @ 21:45:11
Postat av: Jennie

Stackars, stackars lilla liten!!! Det ser fruktansvärt ut! Jag kan inte förstå hur läkarna inte gör ngt, hoppas verkligen att det händer ngt på er akuttid idag så hon slipper ha ont!



Tänker på er och håller tummen för att de kan hjälpa er idag!



Kram <3

2011-08-22 @ 05:15:02
URL: http://Jenniemariatherese.blogspot.com
Postat av: Jenny

Stackars liten :(

Känns som det är dags att ta bort det där förbaskade födelsemärket.

2011-08-22 @ 13:30:28
Postat av: Jennifer

Ja det är hemskt! :( man kan inte låta bli att gråta när hon blir sådär ledsen..

2011-08-23 @ 13:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0