Bebis strumpor & babybox

Publicerat: 2011-02-26 Kl: 20:45:04 | I kategori: Vardagsprat


Idag blev jag väckt av älskling som var uppe före mig, vi åt lite frukost sen ut med hundarna.
Vi åkte vidare till Nacka och besökte Barnenshus för att hämta ut våran baby box + en blöjhink.
Den inhehöll inte så jättemycket, mest reklam och rabattkuponger. Det som var i som var av värde för mig var:

Använder den i vittvätten för att behålla den vita färgen och jag tycker den är super!
Sen var det erbjudanden om goboken osv. är det någon som prenumererar på böcker för barnet? Är det värt det eller är det lika bra att köpa de böcker man vill ha i affären?

Åkte vidare in till Nacka forum det blev en badhandduk till pyret med en huva, och lite strumpor, för det hade vi bara 2 par, så fick bli några till nu. Men sen har jag fått kläder av syster, så brukar man ju även få lite kläder när släkten kommer så vi spar oss med alla kläder och ser vad pyret får istället.


Inte många dagar kvar nu! Vi är så förväntansfulla!
Snart får vi hålla vår lilla bebis i famnen och snusa pyret!

Kommentarer
Postat av: Hellloooo

Hej, vi prenumererade på Go boken som förvisso är bra böcker men fan vad dyrt det blev och herman har kanske läst en av alla alfabetsböcker som vi prenumrerade på, ett tips! Kram!

2011-02-28 @ 14:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0