Första känningen!

Publicerat: 2011-02-20 Kl: 10:49:57 | I kategori: Graviditet


Ja inatt blev jag faktiskt lite rädd för första gången! Alla har frågat mig om jag är nervös osv. men har bara sagt att "Nej, för ut ska den ju i varje fall så varför gå och oroa sig? "

Men inatt vaknade jag av att det molade i hela magen, behövde kissa, värk i svanskotan, magen stenhård så fick lite panik att det skulle hända något, låg vaken i kanske 30 minuter. Kände mig ändå trygg för Anton låg brevid, men ville inte väcka honom för han hade blivit så nervös. Tydligen så var det inget, för jag somnade om och vaknade i morse. Känner mig som vanligt, pyret vaknade också så känner mig lugn men fick mig en tankeställare!

Fan det är så nära inpå nu så lite nervös är jag nog, men inte för själva förlossningen, utan mer NÄR OM & HUR!?
Hatar att inte veta,.. Om jag bara visste de tre frågorna så skulle allt vara som en dröm! 

Så låg jag och tänkte på att vi inte har packat den där bb väskan ännu, kanske dags! Sen måste vi ta hem våran xtra nyckel ifrån Antons pappa å ge till våran underbara granne ifall vi skulle behöva sticka på natten, så har våran kära granne sagt att hon slänger ut hundarna på en kiss iaf på morgonen! Underbara DU!


Kommentarer
Postat av: sofia

det var vad jag åxå va nervös över- NÄR var å hur lixåm. Men när det väl startade fick jag först lite panik men sen kändes det helt naturligt :)

2011-02-20 @ 13:38:20
URL: http://soffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0