Pysseldag!

Publicerat: 2011-02-24 Kl: 10:06:57 | I kategori: Vardagsprat


För att försöka fokusera på något annat ett tag kommer min kära vän Malin ut till mig för att pyssla!
Vi är gamla arbetskollegor från när vi jobbade på Väsby Veterinärmottagning. Så har vi lixom fortsatt hålla kontakten, vilket är så roligt! Just nu pluggar hon å ska snart flytta ifrån mig upp till kiruna! Hon och hennes sambo har köpt tomt där uppe, så när jag & Anton sen ska hälsa på Antons släktingar i Norrland måste man ju passa på att åka upp till Malin & Joel också! Fan vad skojj!

Vi pysslar mest med scrapbooking, jag kör mest fotoalbum med bilder osv. men idag tänkte jag göra en receptbok. Kan vara fint att bläddra i och lite roligare än dessa tråkiga kokbäcker. Vi kommer till och med få den stora äran att vara på en scrapbooking affär här i Gustavsberg för att pyssla! Tänk då vilka tillgångar vi har, behöver vi nåt som vi inte har, så köper vi det! Toppen kalas! Nya idéer, tips och nya ögon att se med, ska bli jätteroligt att försöka tänka på något annat i all stress.





Kommentarer
Postat av: Maya

Och komma förbi mig så får jag se den söta lilla saken sen :)



/Maya från burdals hus! :)

2011-02-24 @ 16:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0