Scrapbooking!

Publicerat: 2011-02-24 Kl: 19:45:45 | I kategori: Vardagsprat


En heldag med Malin och massa pyssel hos Jessica på affären WeraLena är vad jag har pysslat med idag!
Vilken jättetrevlig dag jag har haft, tankarna har varit på allt annat än bebis och förlossning, det behövdes!
Även om jag såklart ser fram emot att snart få träffa vårat lilla Pyre!

Idag pysslade jag med en receptbok som jag vill ha hängandes framme under hyllan, där man har alla sina favorit recept samlade. Den blev jättefin! Dock inte helt klar, men på god väg.


Fick mkt ny inspiration och det är alltid roligt!

Malin pysslade med kort!





Tack Jessica för vi fick vara i din butik och pyssla hela dagen!
Om man som jag gillar pyssel, scrapbooking, inbjudningskort eller vad som helst, så är det helt klart värt ett besök hos WeraLena. Bra priser, trevlig personal som gärna visar nya saker och hjälper gärna till om man har inspriationstorka.

Kommentarer
Postat av: Anthonyana

I kinda like it. Thanks!

2011-08-17 @ 11:11:16
URL: http://anthonyana.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0