Egenfixad Babybox!

Publicerat: 2011-01-10 Kl: 20:58:24 | I kategori: Graviditet


När jag & Anton var uppe i Dalarna strax efter jul fick vi en sån otroligt fin "egenfixad" babybox av min barndomsvän Kristin & familj! Helt otroligt att jag har så fina vänner!
Blev helt paff för det var inte lite grejjer hon hade shoppat loss!
"Det här är bra grejjer, det kommer man behöva" Åh kärlek!

babybox
Detta var Kickis egengjorda BabyBox! <3

För övrigt så verkar det även finnas lite andra babyboxar man kan få hämta ut gratis om man vill,
pampers erbjuder en Babybox som man kan beställa och sen hämta ut på antingen Babyproffsen, Barnens hus, babyland. Vad den innehåller är lite olika, blöjor, böcker, body, blöjhink osv. Vissa förlossningar delar även ut boxar när man ska åka hem.

Perfekt å få lite smakprover så man får reda på vad man gillar!

I morgon ska jag & Anton gå på första delen av förlossningsförberedelser, ska bli spännande!
Mer om det i morgon när jag vet vad som diskuterades.

Kommentarer
Postat av: sofia

fasen sikken bra present! verkligen. hundra gånger bättre än alla kläder man får hela tiden :)

2011-01-12 @ 11:53:19
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: Angela

Vilken underbar present!

2011-01-13 @ 22:19:40
Postat av: Jennifer

Jaa, den var toppen! :)

Helt otroligt!

2011-01-14 @ 18:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0