20111004 Var dagen vi väntat på!

Publicerat: 2011-10-05 Kl: 09:03:12 | I kategori: Födelsemärket


Den 4/10,.. dagen jag aldrig trodde skulle komma för 5 månader sen.. Men igår var den äntligen här! Nu kan jag andas ut och slippa tänka på detta födelsemärke. När vi skulle bada igår kväll hade det läkt ihop helt, nu finns det inte en förnimmelse till att det varit ett sår. Hon är fortfarande glad och vi har fortsatt bada utan kompresser. Eftersom hon inte har ont längre funkar det jättebra!


20111004

För att skydda det lite har vi fått andra kompresser att ha på, mer som en extra liten bit hud. Tänkte köra med det i några dagar och så småningom sluta helt med kompresserna. Silvret slutade vi med i förrgår. Känns så himla bra!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu idag har vi ätit frukost och ska klä på oss för att ta en tur in till stan. Min mamma har kommit ner till storstaden. Så nu hoppas vi även att min lilla systerdotter vill komma ut när vi alla är i beredskap att ta emot henne! :) Men det är ju det som är lite av charmen, att man aldrig vet när de små har bestämt sig för att komma! Men vi väntar med spänning på att få se vad det är för liten som tänkte komma till världen. Jag tror hon kommer i helgen,.. Jag håller tummarna! Natten till lördagen tror jag hon planerar att komma ut... Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0