Högsta vinsten!

Publicerat: 2011-09-28 Kl: 18:13:31 | I kategori: Födelsemärket


Ääääääääntligen! Nu vågar jag skrika av lycka!! WohooooO!OO Idag när jag plockade bort plåstret såg det ut såhär! Kolla så fint det har blivit!



Jag är så lycklig, så lycklig! När det såg ut som värst så hade jag nästan tappat allt hopp.. Men med sjukt mkt omläggningar, sjukhusbesök, antibiotikakurer, bakterier och diverse olika metoder har vi äntligen kommit dit vi ville. När det ser ut såhär! Vi är så glada för våran lilla tjej och nu vågar vi lämna ifrån oss henne utan att vara rädda för att någon råkar sätta handen precis på märket så hon skulle gråta. Idag plockade jag till och med av plåstret innan vi badade! Hon badade och var precis lika glad som hon var innan detta helvetet började, underbart! Vi har äntligen fått tillbaka våran lilla tjej precis som hon ska vara, alltid go & glad utan smärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0