Påväg åt rätt håll?

Publicerat: 2011-09-15 Kl: 19:33:29 | I kategori: Födelsemärket


Idag plockade jag bort plåstret som har suttit sen i tisdags, alltså 3 dagar med silverkompressen. Det var bra om de satt så länge som möjligt, men idag fick det vara nog. Det var dags för ett bad och nytt omlägg! Tycker det är så fruktansvärt tråkigt att hon inte tycker det är roligt att bada längre.. Hon som ääälskade att bada skriker nu i panik när man lägger henne på rygg. Hon tyckte verkligen om att ligga på rygg och plaska och sprattla. Nu skriker hon i panik så fort jag ens är i närheten att lägga henne på rygg. Det funkar att stå! i badet då är det ok. Dock inte i närheten av ett avkopplat mysigt bad.... Känns så tråkigt! Tog till och med av plåstret efter badet.. men det hjälpte inte heller. Hoppas det blir bättre sen när det har läkt ihop! Men känns som att hon mer skriker i tron om att det ska göra lika ont som det har gjort. Får försöka bygga upp ett nytt förtroende så kanske det går bra. Omläggningen av det nya förbandet gick jättebra, men sen var det gnälligt hela tiden så fick lägga mig med henne vid 6 tiden. Hon sover fortfarande. Får väcka henne om en liten stund så hon kan somna om lite senare ikväll för natten.


Idag 2011-10-15


2011-08-21

M
an ser ju en klar förändring nu! Hoppas, hoppas det vill läka till helt nu! Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att det vill göra det,.. det skulle ge mig ro i själen att hon får börja leva ett normalt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0