Torsdag och anka på rymmen!

Publicerat: 2011-09-01 Kl: 17:54:00 | I kategori: Födelsemärket


Igår var jag in till sös igen till läkaren. innan träffade vi min syster Jessica och tog en liten runda inne vid skanstull :) Våra gamla hoods, där bodde jag första året när jag pluggade tillsammans med Jessica. Vi promenerade bort mot medis och kollade lite butiker sen hamnade vi på donken och käkade lunch. Sen kikade vi lite i affärer innan vi skulle vidare till doktorn.

Denna gång såg det lika illa ut som innanantibiotikakuren,.. så det var ju lite småtråkigt. Men fick med oss ättiksyra hem som vi ska köra med samt köra med baden igen. Sen på med en ny salva som heter Betnovat med chinoform. Får vi väl se då.. å så ska vi tillbaka på måndag igen. Såklart fanns det ingen tid som var efter 12 så jag kunde jobba innan, så förlorar ytterligare ett till arbetstillfälle.. Men hoppas på det blir bättre nu.

Någonstans påvägen tappade vi bort Anki också,.. Så vi har haft lite sorg här hemma... Efter sjukhusbesöket körde jag runt med bilen och sprang in i affärerna och frågade efter en liten anka.. Så tro inte att jag bara struntade i henne.. ringde även runt till butikerna.. men ingen liten anki .. :,( Så ledsamt..


RIP Anki...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0