Min födelsedag!

Publicerat: 2012-06-18 Kl: 15:41:22 | I kategori: Vardagsprat


Min födelsedag har varit helt perfekt! Det blev lite fika hos mamma med den årliga jordgubbstårtan! Jag har i mosad banan, chokladpudding och grädde å massa massa jordgubbar! :) Mums! Lite småkakor och saft, perfekt!
Fick en slant av mamma, mormor, morbror och sen fick jag faktiskt ett paket! av moster.
En superfin ljushållare, kanske lite svårt att se, men den ska sitta på väggen!
Fick en P&L biljett av min fina vän David! Helt otroligt! Jag ska gå på P&L! Om Anton också vill gå så köper vi en biljett till honom också. WOooP!
Av mina fina vänner och deras respektive fick jag ett presentkort på Kupolen och detta supertjusiga Lilla Lisa halsband!
Jättefint halsband med en dalahäst på!
När jag kom hem till Stockholm igår så stod det en stor vit springare i hallen och väntade på mig! Jag har fått en sprillans ny cykel av Anton och hela hans familj! Helt otroligt!
Den är så himla fin så ni kan inte förstå! :) Måste invänta fina vädret innan jag provcyklar, vill ju inte att den ska bli skitig! Sen ska vi köpa en cykelbarnstol såklart och hjälm till Li! Sen blir det långa fina cykel utflykter med hela familjen! :)
Tack alla fina för en kalas födelsedag! All kärlek till er! För att inte tala om alla grattis hälsningar som ja fick!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0